Σήμερα, του Αγίου Καθρέπτη

(post διαγώνιο)

ducksoup

Υπάρχουν ψέματα

Παιδικά: Δεν έφαγα εγώ τη μαρμελάδα μαμά.
Εφηβικά: Αφού σου λέω. Το μαγαζί ήταν γεμάτο κάπνα, γι’ αυτό μυρίζω, ρώτα και την Άντζι.
Γονεϊκά: Μα είναι δυνατόν; Σας αγαπάμε το ίδιο βρε κουτό, ΚΑΙ την πεντάμορφη ΚΑΙ σένα καλικατζαράκο μου.
Μαθητικά: Ήμουν άρρωστη χθες κυρία και δεν πρόλαβα να διαβάσω.
Καθηγητικά: Ε, βέβαια, εγώ Μαθηματικά ήθελα να σπουδάσω, θα σας έκανα βρε διαφορετικά μάθημα;
Εθιμικά: Το κορδόνι σου λύθηκε!
Αστικά: Σύριγγες σε σινεμά, αφαίρεση νεφρών, γεννήσεις 9 μήνες μετά από black out
Παραμυθένια: Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
Μυθιστορηματικά: Είχα βουλιάξει που λέτε με το άλογό μου στη λίμνη και το μόνο που μου απέμενε ήταν να τραβήξω την κοτσίδα μου για να βγω στην επιφάνεια.
Επικά: Σας σιχάθηκε η ψυχή μας – εμείς φεύγουμε και σας αφήνουμε για δώρο ένα άλογο.
Πολιτικά: …δυσκολάκι…
Αλιευτικά: ..και βλέπω μια τσιπούρα ΝΑ, κοντά 2 μέτρα, την προσεγγίζω, τσιμπάει, αλλά έσπασε η π… η πετονιά.
Μουσικά: lip-sync
Συζυγικά: Μα αγάπη μου σου είπα, ούτε που ξέρω ποια είναι αυτή η Μόνικα.
Αθλητικά: ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΧΡΗΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ.
Αμφιλεγόμενα: Οι εξετάσεις είναι μια χαρά είπαν οι γιατροί.
Διεθνή: Κύριοι, με περηφάνεια σας παρουσιάζουμε τα οικονομολογιστικά μας στοιχεία και τώρα αν έχετε την καλοσύνη να μας δεχτείτε στην ΟΝΕ.
Καλλιτεχνικά: Χαίρομαι που θα συνεργαστώ ξανά με έναν τόσο εξαιρετικό καλλιτέχνη.
Καταγέλαστα: Βλ. Αθλητικά
Επιστημονικά: Piltdown Man
Προπαγανδιστικά: Ο μαύρος Κορμοράνος, Περσικός Πόλεμος
Ζωγραφικά: A City on a Rock
Ραδιοφωνικά: 30 Οκτωβρίου 1938
Κινηματογραφικά: Η Λέσχη της Απάτης
Φωτογραφικά: Το τέρας του Λοχ Νες
Παρεξήγησης: Play it again, Sam.
Παράδοξα: Κρητες αει ψευσται.
Αναπόδραστα: Γιατί να σε τσιμπήσω; Θα βουλιάξουμε κι οι δύο.
Ερωτικά: -Σ´ αγαπώ.
Πινγκ πονγκ: -Σ´ αγαπώ. -Και γω.
Επίμονα: -Σ´ αγαπώ. -Και γω. -Όχι πιο πολύ από μένα.
Αλήθειες: Για πάντα μαζί.
Υποβολή σχολίου

