sms log

(post προσωπικά καταγραφικό ή καταγραφικά προσωπικό)

Τις προάλλες είχαμε με τη γυναίκα μου επέτειο. Είχε ετοιμάσει ρομαντικό τραπέζι και το γιορτάσαμε, όλα ήταν καλά και όμορφα και αγαπησιάρικα, αλλά δε τόλμησα να της πω ότι δε θυμάμαι ποια ακριβώς επέτειο είχαμε: 1η γνωριμία; 1o σινεμά; 1η συζήτηση; 1ο φιλί; 1ο σεξ; επισημοποίηση; γάμο; (Ναι, όπως καταλαβαίνετε 1ο φιλί και 1ο σεξ δεν έγιναν την ίδια μέρα (ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΡΑ!) και νομίζω ότι ΑΚΟΜΑ δεν έχουμε κάνει την 1η (σοβαρή) συζήτηση).

Ένας λόγος που δε θυμάμαι πότε κάναμε 1η πρώτη φορά σεξ είναι γιατί δε λειτούργησε το sms log μου. Και εξηγούμαι:

Όταν στέλνω ένα SMS σε κάποιον από τη λίστα επαφών στο κινητό μου, πχ στον Πέτρο, το σύστημα μου επιστρέφει μια αναφορά παράδοσης ως εξής: Πέτρος – Παραδόθηκε – 22/10/2006.

Εδώ και 8 χρόνια, λοιπόν, που χρησιμοποιώ το κινητό ανέπτυξα μια παράξενη συνήθεια: κάθε φορά που έκανα σεξ με μια κοπέλα για πρώτη φορά, μετά από λίγες ώρες της έστελνα 1 SMS. Το κείμενο δεν είχε σχέση, μπορεί να έλεγα «καλούτσικα δεν ήταν;» ή «μήπως ξέχασα το ρολόι μου;», «θα βρεθούμε αύριο», «ωραίο αμπαζούρ» κλπ. Το ζητούμενο ήταν απλά να στείλω 1 SMS, ώστε να πάρω την αναφορά παράδοσης και να χαζεύω τη λέξη Παραδόθηκε. Άλλοι μαζεύουν εισιτήρια σινεμά, άλλοι κιλοτάκια, άλλοι δεν ξέρω τι. Εγώ έχω γεμίσει (κόψε κάτι) τη μνήμη του κινητού μου με μηνύματα που καταγράφουν την 1η ημερομηνία συνεύρεσης με κάθε κοπέλα και λένε:

Δήμητρα – Παραδόθηκε
Τόνια – Παραδόθηκε
Ornella – Παραδόθηκε (στην Πάρο αυτό)
Eva – Παραδόθηκε (φίλη της Ornella, 2 ώρες μετά στην ίδια παραλία, ευτυχώς ήταν κρύο το νερό)
Φρίντα – Παραδόθηκε (συστηνόταν έτσι, ζωγράφος από Καλών τεχνών, εγώ ήμουν ο Bill (Gates))
Zaras girl – Παραδόθηκε (σεμινάριο στην Αθήνα)
Λεωφορείο Καρδίτσα – Παραδόθηκε (δε χρειάστηκαν ονόματα)
Κυρία Δέσποινα – Παραδόθηκε (το ξέρω το ξέρω, αλλά ήταν εποχή ανομβρίας)
Βρασίδας αδερφή – Παραδόθηκε (σεμνά, ο αδελφός της μου ‘δωσε το κινητό της και ξέμεινε έτσι η καταχώρηση)
Δίδυμα ξανθά – Παραδόθηκε (yes, αττική σύνταξη και +1 τσεκ στη λίστα του Νίτρο με αυτά που πρέπει να ‘χει κάνει ένας άντρας πριν πεθάνει – το sms στάλθηκε στην πιο τσαχπίνα)
Λάσι – Παραδόθηκε (είχα πιει, δε θυμόμουν τίποτα, ούτε καν το όνομά της παρά μόνο ένα τριχωτό κάτι να γαβγίζει στο μπαλκόνι)

(Ο φίλος μου ο Πέτρος λέει ότι είμαι τυχερός που δεν είχαμε κινητά όταν είμαστε στο Λύκειο – θα είχα γεμίσει Mbytes και Mbytes με το «Χέρι μου – Παραδόθηκε». Βλακείες: είπα ότι μόνο την 1η φορά καταγράφω).

Όταν έγινε ό,τι έγινε με τη μέλλουσα γυναίκα μου, το πρωί έφυγα βιαστικός για το γραφείο, εκεί έπεσε πολλή δουλειά, το μεσημέρι πριν φύγω κρασάρουν κάτι μηχανήματα στα βουνά, τρέχουμε για αποκατάσταση, επιστρέφω σπίτι στις 10 κατάκοπος και αποκοιμάμαι. Την άλλη μέρα ξυπνάω και κάποια στιγμή θυμάμαι ότι δεν έχω στείλει SMS και τρελαίνομαι. Το να το στείλω με μια μέρα καθυστέρηση αντιβαίνει στους κανόνες σεξοαλληλογραφίας που έχω θεσπίσει και βρίσκομαι σε ένα σημείο που ή αλλάζω τους κανόνες του παιχνιδιού ή καταργώ το ίδιο το παιχνίδι. Και αποφασίζω το δεύτερο.

Και τι βολική ειρωνεία! Έτσι κι αλλιώς δεν επρόκειτο να υπάρξει περίπτωση για νέο sms. Ούτε Άννα ούτε Ιουλία ούτε Monika ούτε Starbucks ούτε Τροχόσπιτο ούτε Μελαχρινά ούτε καν Αζόρ.

Γιατί βρήκα το φως που φωτίζει τη ζωή μου και το ιδανικό που δίνει νόημα στην αναπνοή μου. Τη μέρα που συνειδητοποίησα τι είδους ευ-τυχία κλείδωσε την πορεία μου για πάντα έστειλα ένα τελευταίο SMS κλείνοντας το log μου. Και η αστραπιαία αναφορά σημείωνε: «sunCoater – Παραδόθηκε».

Υποβολή σχολίου

