λουλούδια σε κυρίες

(post ανθοκομικό)

Τι λουλούδια να χαρίσω στις γυναίκες μου;

– Στη γιαγιά: γλάστρα, οπωσδήποτε, δεν είναι εφήμερη όσο τα άνθη, ομορφαίνει κι έχει κάτι να ασχολείται

– Στη μητέρα: ένα βάζο. ο μπαμπάς τα λουλούδια, η μαμά το νερό και θα είμαστε 3-σε-1.

– Στη συμμαθήτρια: σε ώρα διαλείμματος ζωγραφισμένους κάκτους στο τετράδιο

– Στη φίλη: δεν υπάρχουν φιλίες μεταξύ αντρών και γυναικών.

– Στη συμφοιτήτρια: φυσιολογικά τίποτα, ίσως κάτι που να μπαίνει σε τσιγάρο (αν με εννοείτε)

– Στην κοπέλα για την οποία ενδιαφέρομαι: οπωσδήποτε ΠΟΤΕ λουλούδια γιατί θα καρφωθώ

– Στην κοπέλα για την οποία ΔΕΝ ενδιαφέρομαι: οπωσδήποτε ΠΟΤΕ λουλούδια γιατί ίσως το παρεξηγήσει

– Στην αδελφή: μια απομίμηση του «ηλιοτρόπια» για το εξοχικό

– Στην γκόμενα που θέλω να θαυμάσει τις επιδόσεις μου: πέταλα σκορπισμένα στο πάτωμα

– Στο αίσθημα που θέλω να συνεχίσει: ένα κραγιονάτο λουλούδι στον καθρέπτη της πριν φύγω για δουλειά

flower

– Στην αρραβωνιάρα: χαρούμενη, πολύχρωμη ανθοδέσμη

– Στην ανιψιά μου: μια μοδάτη μπλούζα GURU

– Στην πεθερά: λουλουδικό σε σελοφάν τύπου «ελληνική ταινία»

– Στο στεφάνι (ή το πιστοποιητικό (στη δημαρχεία)) μου (την ημέρα του γάμου): κάτι κρεμ ολλανδικό

– Στην προϊσταμένη (στο γραφείο βρε, όχι στο σπίτι): δε χρειάζεται να ξοδευόμαστε, email με το πρώτο google image για flowers.

– Στη γυναίκα μου την 1η επέτειο: ένα ακριβό floral φουστάνι

– Στο one night stand μου: εξαρτάται πόσο αντέχει το ποτό. Το πολύ τρεις margarites σε κάποιο bar.

– Στη γυνΑίκα μου Γενικώς και πάντοτε: (Αυστηρά) 2 λουλούδια: ένα για όσα λάθη έχω κάνει και ένα για όσα Πρόκειται να κάνΩ

– Στην κόρη μου: ένα λουλουδάκι κομμένο από τους αγρούς (ναι, υπάρχουν ακόμα!) κι ένα made-in-home άρωμα: πατικωμένα πέταλα μέσα σε μπουκάλι γκαζόζας γεμάτο με νερό. Shaked not stired.

– Στο μισό Ιωβηλαίο μας: ένα μπαξεδάκι για να περνάει η ώρα στη γωνία της αυλής

– postmortem: σόρι κούκλα, τότε θα πρέπει εσύ να μου τα ακουμπάς.

4 thoughts on “λουλούδια σε κυρίες

Υποβολή σχολίου

