κατρακυλώντας

rolling

Είναι φορές που παρατάω τον εαυτό μου. Δεν έχω καμιά όρεξη να κινητοποιηθώ, να γυμναστώ, να προσθέσω μια πινελιά ομορφιάς στο σώμα και το σπίτι μου, να γνωρίσω νέο κόσμο, να προσπαθήσω με κάποιον νέο έρωτα, να δεχτώ νέα πνευματικά ερεθίσματα. Όπως δηλαδή αυτή τη δύσκολη εποχή.

Είναι πάνω από 10 εβδομάδες που έχω ν’ ανέβω στο μηχάνημα σύσφιξης γλουτών, τα μυώδη παιδιά που έρχονται για τη συντήρηση φεύγουν κάθε φορά άπραγα – κι ούτε ένα λάγνο βλέμμα δε ρίχνω. Τελευταία φορά που έβαψα τα μαλλιά μου, δεν ξέρω πότε, οι ρίζες έχουν γίνει πλέον κλαδιά. Λιποαναρρόφηση απ’ την εθνική εορτή, παραμονές 28 Οκτωβρίου, ήθελα να ΄μαι σικ για την παρέλαση (ματαιότητα, αφού πάντα ματαιώνονται). Μπότοξ; Ο γιατρός μου έχει σβήσει το τηλέφωνό μου από το καρνέ του, του τηλεφώνησα για ευχές κι έπρεπε να με ρωτήσει για την ταυτοποίηση. Γυρνάω τα μεσημέρια από τη δουλειά και δεν αντέχω καν να ανοίξω την TV για λίγο μεσημεριανό restling. Τα τηλεπεριοδικά στοιβάζονται αδιάβαστα, καμιά φορά τα ξεφυλλίζω αδιάφορα προσπερνώντας τις ποιος-πήγε-πού σελίδες και εστιάζω στις ταινίες, βλέπω τους τίτλους των ελληνικών και γελάω για λίγο με ανακλημένες ατάκες. Το 50 shades of grey δε, αν και δώρο το χάρισα αμέσως σε μια μικρανηψιά μου. Πάνε ήδη 8 μέρες που έχω να αλλάξω το στάτους στο προφίλ μου και ακόμα δεν έχω απαντήσει στα friend requests έξι παντελώς αγνώστων μου. Όσο για το twitter, τη μόνη φορά που επισκέφτηκα το εμπορικό τον τελευταίο μήνα δεν είχα καν το κουράγιο να κοκορευτώ (μ΄ έπιασε και η ευσυνειδησία μου, ούτε 500ευρώ δε χρέωσα την πιστωτική). Τα Χριστούγεννα δεν άλλαξα το smart μ’ ένα smarter και σαν σε ύπνωση απέφυγα να δω dancing with markos and lakis in dogville. Γήπεδο πήγα μόνο μια φορά – κι εκεί δεν έβρισα καθόλου (χώρια το πέναλτι). Στοίχημα πλέον παίζω μόνο τα νορβηγικά, κάποιος διπλανός μου, ένας άπλυτος διακοσμητής που κυνηγάει μόνο τις εκπλήξεις, μου σύστησε να το κοιτάξω αυτό που έχω πριν είναι αργά. Ίσως και να ΄χει δίκιο, προχτές τηλεφώνησε το γκομενάκι, βαριόμουν για κάτι exciting, κανονίσαμε ένα γρήγορο φαγητό και σεξ στο εστιατόριο και αυτό ήταν όλο.

Δεν ξέρω, όλη αυτή η επιτιθέμενη νωχελικότητα, σα γάγγραινα που εξαπλώνεται σε όλες μου τις εκφάνσεις, δεν έχω διάθεση για τίποτα δημιουργικό. Κρύβομαι από την social παρέα, νιώθω ότι κατρακυλάω, να φανταστείς προχτές φόρεσα μια noname φόρμα, έβαλα ένα σκούφο να κρύβονται τα άλουστα, άβαφα μαλλιά μου και πήγα να περπατήσω στο δάσος. Οποία κατάντια. Χαμογέλασα κιόλας μ’ ένα σκιουράκι που έτρεξε και σκαρφάλωσε μπροστά μου, ευτυχώς δεν ήταν κανείς εκεί κοντά να με δει. Κι είναι κι άλλα τα δείγματα της σήψης που με δυσκολία τα ξεστομίζω. Στο κέντρο τόλμησα και μπήκα και σε βιβλιοπωλείο, είχε ωραία μυρωδιά, πάω στοίχημα ότι οι αχρείοι προσθέτουν κάποιο άρωμα από βελανιδιά στον εξαερισμό τους σαν τους τσουρεκάδες στη Θεσσαλονίκη. Πολύ σβέλτα για να μη με δει κανένα μάτι (και κυρίως το δικό μου, χα!) αγόρασα και 2 βιβλία (Κούντερα και Βαρουφάκης), σαν τελευταία ασπίδα προστασίας είπα στην πωλήτρια να τα συσκευάσει για δώρο (και γρήγορα). Στο σπίτι σέρφαρα για λίγο ανώνυμα, ούτε logins ούτε passwords ούτε comments, αντί να παρασυρθώ σε κανάλια με κουτσομπολιά, ανέκδοτα και ανθρωποφαγίες, είπα να επισκεφτώ καμιά ξένη κουλτούρα, μπήκα σε blog αριστερής ιδεολογίας και έπαιξα το OneStepCloser, πατάς τυχαία link από blogroll σε blogroll και μετράς πόσα βήματα θα χρειαστείς για να βγεις έξω από τη δεσπόζουσα περιρρέουσα ατμόσφαιρα – χρειάστηκα πάνω από 12, θα το ξαναδοκιμάσω με φλωροσυντηρητικά δεξιά sites, με φαιές σελίδες του μίσους, με εκκλησιαστικά portal, με αναρχομέταλ καταστάσεις, ένας κόσμος ψηφιακά κατακερματισμένος. Η δόση εξωγενούς μονοχνωτίλας προστέθηκε στη δικιά μου και κάποια στάθμη ασφαλείας αιφνιδιαστικά ξεχείλισε, δεν εξηγείται αλλιώς το πώς αποφάσισα να σηκώσω το λιπαρό κώλο μου, να τον μεταφέρω με το bucket κάθισμα του mini και μετά να τον στρογγυλοκαθίσω σε κάποια αναπαυτική πολυθρόνα 3D αίθουσας.

Παλιά με διέκρινε μια σιγουριά. Είχα κάποιες σταθερές. Οι μηνιαίες καταθέσεις στα ψώνια, η καλαισθησία του Στην υγειά μας, η πανάκριβη καφετιέρα, το γκουρμέ κυλικείο της δουλειάς, η ημερολογιακή εναλλαγή των σεξουαλικών στάσεων. Ένιωθα τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση μέσα μου να με ωθούνε σε πράγματα ωραία, ιλουστρασιόν, πνευματώδη, χαρωπά. Τώρα νιώθω σαν να έχω πέσει σε κινούμενη άμμο. Βουλιάζω σ’ ένα τέλμα απαξίας και όσο κι αν κουνιέμαι για να γλιτώσω βουλιάζω βαθύτερα. Όπως προχτές που αποφάσισα να αντιστρέψω την κατάσταση πηγαίνοντας στο φιλοζωικό γκαλά/καλλιστείο σγουρότριχων ζώων. Όχι μόνο δεν ηρέμησα να κάνω χάζι τα γλυκούλικα κανίς, ένιωσα και μια αγοραφοβική δυσφορία από πάνω, ένα πνίξιμο ομοιομορφίας, βγήκα τρέχοντας από την αίθουσα χωρίς καν να πάρω το καπέλο μου από το βεστιάριο – για να συμπληρωθεί η οργιαστική κατάπτωση πέφτω πάνω σ´ έναν πλανόδιο λουλουδά και μου αγοράζω τρία τριαντάφυλλα.

Άσχημο καιρό βρήκα να αποτραβηχτώ. Ξεκινάει το τετράμηνο με τις κοπές πίτας και κάθε απουσία μετράει.

7 thoughts on “κατρακυλώντας

  1. ΠανωςΚ (@panws_k)

    Αυτό το τετράμηνο με τις κοπές πίτας, είναι πολύ ενδιαφέρον, σκέφτομαι διάφορους απρόσκλητους μπουκαδόρους στις κοπές ετσιθελικά να διεκδικούν το ελάχιστο (ένα κόμμάτι πίτας) αλλά ακόμη και το φλουρί! Κόλαση!

    1. sunCoater Συντάκτης

      Χμ, ιδέα για ταινία: the billypie crashers. Δύο επαγγελματίες της δωρεάν διασκέδασης τρυπώνουν σε κοπές πίτας δίνοντας κέφι και εισπράττοντας γνωριμίες. Μέχρι που ο ένας ερωτεύεται την πρόεδρο της λέσχης ανάγνωσης γαλλικής κηπουρικής.

  2. Μαριανθη

    Ετσι θα’ γραφα,αν ειχα το ταλεντο σου.Ισως να συμπυκνωνα καπως λογω προβληματος της
    δεξιας χειρος.Ωστοσο υπαρχει εκπληκτικη ταύτιση ως προς τα βιωματα.

    1. sunCoater Συντάκτης

      Γεια σου, Μαριάνθη. Έχεις χιούμορ. Άκου κει ταλέντο! Όσο για τα βιώματα ελπίζω να έχουμε ταύτιση μόνο στα γουστόζικα, σε κανά ενδιαφέρον βιβλίο, ας πούμε, ή σε καμιά σπαρταριστή ελληνική ταινία.

Υποβολή σχολίου

