ο χορός είναι ένας

Στα deck το τρίτο σερί disco τραγούδι. Όχι χωρίς ένα ελαφρύ μειδίαμα ψάχνω όσους δεν έχουν χορέψει ακόμα. Καμιά τριανταριά. Ωραία. Η νύχτα θα ‘ναι ενδιαφέρουσα μέχρι τέλους. Γιατί έχω βάλει στοίχημα να τους σηκώσω ΟΛΟΥΣ. Όχι μόνο εδώ, όχι μόνο απόψε. Είμαι μέλος μια κλειστής ομάδας DJ με την επωνυμία ολοκληρωτικοί και σε κάθε μας δράση επιχειρούμε (ειδάλλως λογίζεται ως αποτυχία) να παρασύρουμε σε χορό ΟΛΟΥΣ τους θαμώνες. Αν είναι εφικτό; Για τα εφηβικά πάρτι ναι, για τα dance clubs, εννοείται, για τους γάμους, όπως ο σημερινός, χμ, οι γάμοι έχουν την ιδιαιτερότητά τους. Ετερόκλητοι καλεσμένοι, πανσπερμία ακουσμάτων, (υπο)βόσκουσα βαρεμάρα. Αλλά ο καλός ο DJ στο γάμο φαίνεται. Ώρα/Υπόλοιπο: 1:20/31.

justtabled

Μετά τους ABBA γέφυρα με Raining Pleasure/Dancing Queen και πατάω πόδι στην ελληνική ποπ. Ευτυχώς ζούμε στα 2000’s. μπορώ έτσι να διατηρήσω κάποιο επίπεδο, σκέφτομαι με συμπόνοια τους συναδέλφους 25 χρόνια πίσω να πασχίζουν να βαπτίσουν ποπ+ροκ όλον εκείνο τον άνευρο, ξεθυμασμένο πολτό που κρυβόταν πίσω από το σαξόφωνο του Ταξιδιάρα Ψυχή. 5 εναλλακτικοί νομικάριοι (πορτοκαλί μαλλιά, πουκάμισα απ’ έξω) τσιμπούν τελικά με Mikrotronik Plasma1:45/26.

Το τοπίο είναι βραχώδες. άλλη μια γέφυρα: Τι Λείπει, ο φρενήρης ρυθμός του Πορτοκάλογλου σε παίρνει από το χέρι και σε παραδίδει στην καθάρια φωνή της Αρβανιτάκη για να ακολουθήσει ένα σετ από νταλκαδιασμένα ζεϊμπέκικα. Και να, ως άλλος Ben Linus, κατευθύνω στην πίστα σα μαριονέτες τη φορτωμένη βαριά βραχιόλια ψεύτικη ξανθιά και τους φορτωμένους βαριά καψούρα ψεύτικους φίλους της, που υποτίθεται ότι τη χειροκροτούνε ενώ φυσικά το μόνο που αποζητούν είναι να τη χαζεύουν από χαμηλά. Τα σκυλιά του Γκαβλόφ. Κάποιος παραγγέλνει το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να παίξω την Ευδοκία σε γάμο δικηγόρων. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να παίξω την Ευδοκία σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γάμο. Στραβουμουτσουνιάζει. Στα τέτοια μου. 2:00/20.

Ο ολοκληρωτικός DJ ποτέ δε βάζει το δυνατό τραγούδι κάθε είδους πρώτο. Είναι σπατάλη, είναι κακή διαχείριση. Γιατί ο διστακτικός που θα χορέψει δύσκολα θέλει το χρόνο του, σαν το χοιρινό στη γάστρα που το ψήνεις για ώρες σε σιγανή φωτιά. Στο πρώτο λαϊκό προσλαμβάνει το σήμα, στο δεύτερο το επεξεργάζεται, στο τρίτο θέτει τις προϋποθέσεις και αν το τέταρτο είναι Καζαντζίδης, αγριολούλουδο ή κάτι συναφές παραδίδει τον εαυτό του στην πίστα μέσα σε γενικευμένη εσωτερική επευφημία. 2:13/18.

Μετά τις ομαλές γέφυρες μια απότομη, τρομώδης τηλεμεταφορά σε κάποιο άλλο σύμπαν: λαϊκά -> ροκ εν ρολ. Έχει πλάκα όταν τους βλέπεις να παλεύουν να διατηρήσουν ένα σταθερό ρυθμό κεφιού ό,τι βλακεία αλλαγή και να κάνεις. Πάντοτε θα απορώ: πώς μπορεί ένας άνθρωπος να διονυσιάζεται με τόσο διαφορετικά είδη χορού. Εδάφιο 1 στη μεγάλο βίβλο των DJ: ο χορός είναι ένας. Το ΄χω φτύσει τόσες φορές αυτό το εδάφιο που αν υπήρχε GoDJ εκεί πάνω θα ΄πρεπε να μου την είχε κάψει την κονσόλα μαζί με την ασέβειά μου. Great Balls of Fireκάνω χάζι τα 4 πρώην κοκοράκια που με ζηλευτό συγχρονισμό σαν ενορχηστρωμένα δελτία ειδήσεων σε καιρό κρίσης κλωτσούν στον αέρα υπό τις κραυγές του Jerry Lee Lewis. 2:23/14.

Το μάτι μου πέφτει σε ένα μπακουροτράπεζο: κρασιά σφραγισμένα, μπυρομπούκαλα αραδιασμένα, απουσία γραβάτας, κεφάλια λίγο ως πολύ φαλακρά. Κλασική περίπτωση πρώην μαλλιάδων που ΄χουν φάει τα ΠΣΚ των νιάτων τους σε χεβιμεταλάδικες υπόγειες τρύπες. Αναρωτιέμαι άραγε, γιαλατζί ή αυθεντικοί; Διαλέγω ένα τραγούδι από τα 13 Best of των Scorpions. Δυο σηκώνονται, οι άλλοι μουτζώνουν. Διορθώνω γρήγορα με μια εναλλαγή πάνω σε κιθαριστικά σόλο και τους έχω όλους να χτυπιούνται με Acdc. Ευκολάκι. 2:32/9.

Νέα παραγγελιά: Born 2b Wild. Αρνούμαι. Τη μέρα που θα παίξω αυτό, το Hotel California ή το Dust in the Wind (τα τρία πιο μισητά τραγούδια της γενιάς μου) θα κρεμάσω τα ακουστικά μου. Για εξιλέωση συμβιβάζομαι με ένα από τα προσφορότερα ever τραγούδια για χορό, το τραγούδι με τη μακρόσυρτη εισαγωγή και το ρεφρέν που όλοι μπορούν να τραγουδήσουν, το τραγούδι φαινόμενο με τους τρεισήμισι τίτλους:  Cat people, putting out fire, (with) gasoline2:45/3.

Έχουμε μείνει λίγοι. Τους βλέπω. Ζευγάρι. Της κρατάει το χέρι. Ακόμα ερωτευμένοι μετά από 8 χρόνια. Έλεος! Εκείνη, λαμπερή, αστράφτει από τις ορμόνες μιας πρόσφατης εγκυμοσύνης. Εκείνος, σοβαρός, αστράφτει από την ετυμηγορία μιας πρόσφατης δίκης. Το τελευταίο κάστρο. Θα μπορούσα να τους πετάξω ένα When a Man Loves a Woman, ένα Perfect Day, ένα Πες μου μια Λέξη ή κάτι άλλο εξίσου κοινότοπο. Ας το δω θετικά. Ακόμα ερωτευμένοι μετά από 8 χρόνια. Χουρέειι! Αξίζουν κάτι παραπάνω. Για την αγάπη τους. Για την ομορφιά της. Blur. Το καλύτερό τους. Τον/την σηκώνει. Αγκαλιάζονται. Λικνίζονται. Δεν έρχονται καν στην πίστα. Η ωραιότερη στιγμή της βραδιάς. 2:49/1.

Πώς το λένε, όλοι έχουν την τιμή τους τελικά. Άλλος την καταναλωτική, άλλος την ιδεολογική, άλλος τη χορευτική. Έχει μείνει ένας. Μόνο ένας. Θα το χάσω το στοίχημα σήμερα. Αυτόν δε θα τον σηκώσω. Όχι εδώ. Όχι απόψε. Γιατί αυτός ο ένας είμαι εγώ. Γιατί δεν είμαι ένας απλός DJ. Γιατί ακόμα δεν έχω χορέψει κι ας είμαι ο γαμπρός. Ε ναι, σ’ έναν κόσμο αυτοαναφορικό όπως ο δικός μας επιτρέπεται ο γαμπρός να ΄ναι και DJ. Κι όσο για την τιμή μου, η χορευτική είναι πολύ υψηλότερη από τις βλακείες που εγώ ο ίδιος παίζω. Και η ιδεολογική, δεν ξέρω, προσπαθώ να ξεχάσω ότι στο πέτο μου έχω ένα φάκελο απ΄τον πεθερό μου για να ανοίξω ένα μεγαλύτερο δικηγορικό γραφείο. Και που, βέβαια, θα τον μεταλλάξω σ’ ένα φάκελο για να ανοίξω ένα άνετο προχώ μπαράκι.

Με κοιτάς. Είσαι κουρασμένη. Μου νεύεις να σταματήσω. Θες να φύγουμε. Βιάζεσαι να ζήσουμε αυτό που θα βαρεθούμε να ζούμε: εμένα και εσένα. Μου ΄χει έρθει μια τρελή έμπνευση για αλλαγή Stones με Καρρά. Τη διαγράφω. Δεν έχει σημασία. Γιατί ήρθε η ώρα για το δικό μας χορό: ένα βουβό κι ακίνητο αγκάλιασμα στο διπλό κάποιου ξενοδοχείου. Κι από πίσω να ακούγεται η δική μου μουσική: η φωνή, τα μάτια, το χαμόγελο, το περιβόλι και το σώμα σου.

2 thoughts on “ο χορός είναι ένας

  1. mathepeze

    Το set-ακι καλό…
    Η κόσμο-περιγραφή άριστη…
    Εγώ σταθερά βραδινός…
    Εσύ σταθερά δημιουργικός…
    & το μελό κλισέ… αθεράπευτα ρομαντικός.

Υποβολή σχολίου

