α. εύφορη β. άγονη γ. τρομαχτική

Περπατώντας στην ________ κοιλάδα της ζήλιας συνάντησα μπόλικες μορφές που έβοσκαν εκεί πέρα. Τράκαρα με τους φίλους μου που παίζαν μπάσκετ, έκλεβαν μπάλες, σκόραραν, τους είδα να διψούν για διάκριση και να την κατακτούν με τον ιδρώτα και την τεχνική τους. Καθώς σκούπιζα με δυο πετσέτες τους πάγκους, κάποιος σηκώθηκε για λέιαπ ανάμεσα σε τρεις αντιπάλους και σταματώντας τη μέση του, το χρόνο και τη βαρύτητα, γύρισε το κεφάλι, με κοίταξε και ρώτησε χαμογελαστά: σίγουρα δεν εννοείς φθόνου αντί για ζήλιας; Όχι, όχι απάντησα στα γρήγορα προσπαθώντας να αποδιώξω τους φόβους μου, είμαι αθώος, άκου, το όνειρό μου δεν είναι να ξεπεράσω για μια φορά εσένα, αλλά για όλες τις φορές να ξεπερνώ τον εαυτό μου.

Περπατώντας στην ________ κοιλάδα της ζήλιας δίψαγα για λίγο ερωτισμό όταν διέκρινα από μακριά ένα δασάκι σαν όαση φτιαγμένο. Έσκυψα στο πηγάδι για νερό και στην αντανάκλαση του φεγγαριού σχηματίζονταν σκιές από σπουδαία φιλιά του κινηματογράφου, του δρόμου, της παρέας. Μια σκιά αποκόλλησε τα καυτά της χείλη από τον σύντροφό της και μου ψιθύρισε: σίγουρα δεν εννοείς έρημο αντί για κοιλάδα; Ναι, μπορεί, αποκρίθηκα ντροπιασμένος και πεισμωμένος μαζί, αλλά είμαι σίγουρος ότι μερικές φορές οι σπάνιες βεδουίνες που συναντάς στη μέση της ερήμου αξίζουν πιο πολύ από όλα τα wanna-be μοντέλα στο πιο πολύβουο μεγαεμπορικό.

Περπατώντας στην ________ κοιλάδα της ζήλιας είπα ανέμελος να τραγουδήσω μα η φωνή μου ήταν κοντή, βραχνή, παράφωνη. Σκέφτηκα τότε 16χρονα που τραγουδούν με φωνές που λες και ξεκλειδώνουν πόρτες για δωμάτια που εκπέμπουν ευωδιαστές μυρωδιές και υποσχόμενα μυστήρια. Κάποιο πουλάκι τρομαγμένο από την ηχητική μου επίθεση πέταξε μακριά μου και από απόσταση ασφαλείας ειρωνεύτηκε: σίγουρα δεν εννοείς παρα-πατώντας αντί για περ-πατώντας; Δίκιο έχεις, επέστρεψα στον πεζό λόγο, αλλά κοίτα, όταν μεθάω και κουτουλάω στους τοίχους σα τρελό φλιπεράκι, τα σώψυχά μου βογγητά βγάζουν μια αβίαστη και άρα ειλικρινή αλήθεια, και, ξέρεις, κάθε τι το αληθινό είναι και ωραίο.

Περπατώντας στην ________ κοιλάδα της ζήλιας έγραφα σκόρπιες λέξεις, αυχμηρές, που δεν ενδιέφεραν κανέναν. Μου τριβέλισαν τότε το μυαλό βελόνες από like και view και share it και έντυπα βιβλία καμωμένες. Μια λέξη σηκώθηκε και νευριασμένη που πήγαινε χαράμι έφυγε από το γραπτό μου. Πριν γυρίσει πίσω της τη σελίδα μου φώναξε: σίγουρα δεν εννοείς #$%#^^&%& αντί για ________; Ναι, οι βρισιές θα ήταν μια κάποια λύση, αλλά τι να πω, είναι φορές που το απέναντι μεγαλείο είναι ισχυρότερο από το βαθύτερο εγωισμό, οι βρισιές τότε, ακόμα και να εκτοξευτούν πέφτουν κάτω ψόφιες, σα ψεύτικες, machine-coded σφαίρες απ’ το matrix.

Περπατώντας στην ________ κοιλάδα της ζήλιας συνάντησα κι άλλους πολλούς, άλλους απέφευγα εγώ, άλλοι με απέφευγαν εκείνοι. Ο επιμελητής του blog πετάχτηκε πίσω από ένα θάμνο, μ΄έπιασε απ΄το γιακά και απαίτησε το αβγ επίθετο να μπει πριν το ζήλιας, κι όχι πριν το κοιλάδα. Δεν υπάρχει άγονη κοιλάδα, ανόητε, με ταρακούνησε. Γλίστρισα μέσα στο σακάκι μου και τον άφησα να χειρονομεί σ΄ένα αδειανό, εμπριμέ πανωφόρι. Κάπου στο βάθος της κοιλάδας μια θάλασσα λαμπύριζε, αλλά ίσως και να ΄ταν οφθαλμαπάτη. Σκέφτηκα όλα αυτά τα ωραία ψέμματα που αραδιάζω στον εαυτό μου. Σαν ένας βοσκός που συνοδεύει τα πρόβατα/κομμάτια της ζωής του σ΄ένα λιβάδι με χορτάρι χάρτινο, πλαστό, ζωηρά ζωγραφισμένο απ΄το ανήσυχο χέρι της ζήλιας για το έτερο. Κι ύστερα έρχεται ο Ζήνωνας και λέει, κοίτα Αίσωπε, α. όλοι οι χωρικοί τρέχουν για βοήθεια β. είναι και ο βοσκός χωρικός, άρα, όταν ο βοσκός φωνάζει στα ψέμματα για βοήθεια τι συμβαίνει, τρέχει να βοηθήσει κι αυτός τον εαυτό του ή όχι, τι υπερισχύει, το προσωπικό παραμύθι ή η οικουμενική αλήθεια;

jg

Δεν ξέρω, απάντησε, εκείνος. Αλλά τι σόι διασκευή είναι αυτή, χάλασες όλο το μύθο. Γιατί τα μαθηματικά είναι στεγνά, δεν έχουν ηθικό δίδαγμα. Και χωρίς ηθικό δίδαγμα ποιος θα σε διαβάσει, καημένε. Το πολύ πολύ κανένας μεθυσμένος που νομίζει ότι οι στροφές στο κεφάλι του μπορούν να εξουδετερώσουν τους βρόχους της παράδοξης λογικής σου. Κι αυτό, δηλαδή, μέχρι να κουραστεί και πάει για ύπνοζζζζζζζζζζζζζζ

Υποβολή σχολίου

